Srijeda , listopad 17. 2018.
Naslovnica / Arhivske vijesti / Osvrt na knjigu: “Tko želi razoriti crkvu”

Osvrt na knjigu: “Tko želi razoriti crkvu”

Osvrt na knjigu: Mladen Lojkić, Tko želi razoriti Crkvu, Vlastita naklada, Zagreb, 2011.

Danas se ne smije niječno pisati o homoseksualcima, ali o Crkvi smije itekako, danas se ne smije… Puno je toga, a Crkva je uvijek krivac. Mladen Lojkić drži da je u pozadini svega masonstvo. Šiba po njemu još tamo od svoje prve knjige Vladari svijeta, dok mu je ovo šesta. Predstavlja ga kao crnoga zmaja, komunizam, pak, krsti kao crveni zmaj.

U 8 poglavlja Lojkić opisuje suvremene napade na Crkvu. Posljednje nosi naslov »Ljubav je jača od mržnje«. Njime čitatelju poručuje da iznošenje crnih događaja u prethodnim poglavljima nije u službi razbijanja nade, nego u službi da konačno progledamo i spoznamo odakle vjetar puše. Tada će nam se biti lakše kretati u svim vremenima. U istom poglavlju donosi i da su se pape redovno borile protiv masonstva. Najizričitiji je bio Lav XIII. svojom enciklikom Humanum Genus(Ljudski rod) od 20. travnja 1884. U njoj masone ili slobodne zidare označava sljedbenicima zla, ljudima koji neprestano kuju urote i žele uporno i otvoreno nauditi Crkvi. Iznosi kako je naum masonstva papi oduzeti svu duhovnu moć, a ustanovu rimskog pontifikata izbrisati s lica zemlje. Za nas Hrvate posebno je zanimljivo da je i sredinom tridesetih godina prošloga stoljeća tadašnji zagrebački nadbiskup Alojzije Stepinac također otvoreno i jasno ustao protiv masonstva.

Iz samog kazala knjige može se mnogo toga iščitati. Navedimo nazive poglavlja: Geneza novog svjetskog poretka; Desakralizacija i neopoganstvo; Drugi vatikanski sabor; Izdajstvo Koncila?; Ekumenski put Crkve; Globalizacija; Termitski način urušavanja Crkve. Naravno, ne moramo se složiti sa svim njegovim riječima, ali ono o čemu piše nedvojbeno nas nagoni na razmišljanje. Zar je slučajno, uzmimo samo posljednje primjere, da su papu Benedikta XVI. nazivali nacističkim papom, da ovomu sadašnjem Franji pripisuju suradnju s vojnom huntom u Argentini, samo to za sada, da neprestano stvaraju i napuhuju skandale u Crkvi? Je li došlo do konačnog obračuna sa zlom kako je to već predskazao bivši papa Benedikt XVI?

Sržne misli iz prethodnih Lojkićevih knjiga mogu se naći i u ovoj. Tako tko pročita jednu ušao je u bit njegova naučavanja. Sve druge samo su različiti izrazi te sržne misli u različitim prilikama i vremenima. Postao je ne samo čitan, nego vrhunski suvremeni hrvatski publicist unatoč tomu što mu o knjigama šute u razvikanim medijima stvorenima novcem zarađenim kojekako. Na čitateljima je prosuditi Lojkićev način razmišljanja i nastojati doći do prave istine. Ne će to biti izgubljeno vrijeme, dapače.

Miljenko Stojić

About glasUrednik

Dodik: Dubrovnik nikada nije pripadao Hrvatskoj, Sarajevo je za nas inozemstvo!