Subota , prosinac 15. 2018.
Naslovnica / Najnovije vijesti / Društvo / Overtonov prozor: Metode radikalne manipulacije ljudima

Overtonov prozor: Metode radikalne manipulacije ljudima

OVERTONOV PROZOR JE NAJVAŽNIJE OTKRIĆE VAŠEG ŽIVOTA = KAKO SE KORAK PO KORAK UKLAPAJU MORALNO NEPRIHVATLJIVI STAVOVI  U JEDNO DRUŠTVO?

JOSEPH OVERTON JE UVEO U PRAKSU „OVERTONOV PROZOR“ ZA UNIŠTENJE SVAKOG ORGANIZIRANOG KULTURNOG DRUŠVA

AKADEMIJA ZA PROFESIONALNA ZNANJA S PODRŠKOM MEĐUNARODNE UDRUGE VETERAA-ANTITERORISTA

Temelji se na članku Eugena Grzhaltsana

http://www.antiterror.one/en/article/okno-overtona-vazneisee-otkrytie-vasei-zizni

S engl. prevela prof. Kornelija Pejčinović

Jeste li dobro shvatili što je rod-gender? Jeste li sigurni da je marihuana korisna? Je li SSSR bio osovina zla? Jesu li talibani napredni ratnici koji u Avganistanu ubijaju komunističko zlo? Je li Asad diktator? Želi li Rusija okupirati svijet? Zar se ne čudite što još nisu dječje oči servirane u restoranima?

Najvjerojatnije se ne slažete sa svakim od ovih stavova u nekim od ovih pitanja. Pa onda što ih povezuje? Umjesto uvoda ovoj veoma opasnoj priči i strašnoj tehnici utjecanja na ljudsku svijest postavili smo pitanja. Svi smo mi žrtve ove tehnike i prema kraju ovog teksta sagledat ćete svijet u pogledu ovih i mnogih mnogih drugih pitanja u posve drugom svijetlu.

Biti ili ne biti homoseksualac, pušiti ili ne pušiti marihuanu, je osobni izbor svakog pojedinca. Autori ovog članka ne raspravljaju o osobnim izborima i poštivaju ih. Ali kako se dogodilo da su u mnogim zemljama obadvije ove činjenice uključene u sustav pravila, normi i zaštićene zakonom. Zašto je i komu to bilo potrebno?

Joseph Overton je američki sociolog koji je ovu tehniku opisao kao promjenu društvenih stavova, normi, koje su prije toga bile ukorijenjene, fundamentalističke. On je u svojim djelima odbacivao  prirodni slijed stvari kao neistinit, lažan. Svoju tehniku opisao je kao tzv. „Prozor za raspravu“, ili „Prozor mogućnosti“ ili kako je poslije smrti ovog znanstvenika nazvan „Overtonov prozor.“ Prvotno ovaj prozoropisuje granice moralnosti  i sliku svijeta koja je vladajuća u društvu unutar koje političari mogu djelovati a da se ne bi iznenada sukobili sa stavovima izbornog tijela. Međutim, ove se granice postupno mogu mijenjati što omogućuje da se ucijepi svaka ideja u svijest čak i izuzetno moralnog društva.

OVERTONOV PROZOR JE JEDNOSTAVNA I UČINKOVITA TEHNIKA KOJA OMOGUĆAVA UCJEPLJIVANJE SVAKE IDEJE U SVIJEST ČAK I VISOKO MORALNOG DRUŠTVA.

Pročitajte ovaj članak i postat će vam jasno na koji su način homoseksualnost i istospolni brakovi legalizirani. Postat će vam jasno kako će se u skoroj budućnosti u Europi potpuno legalizirati pedofilija i incest  jednako kao i eutanazija djece.

Što se može postići korištenjem ove tehnike koju je opisao Overton?

Moguće je stvarati neprijatelje i robove od vlastitog naroda, legalizirati istospolen brakove, razoriti instituciju obitelji i još mnogo toga. Jednostavno SVE.

METODOLOGIJA JE TAKO RAZRAĐENA DA JE NEUSPJEH NEMOGUĆ.

Joseph P. Overton (1960 – 2003) bio je dopredsjednik Mackinac Center for Public Policy – Mackinac centra za javnu politiku. Poginuo je u avionskoj nesreći. On je zamislio i razradio teorijski model kako promijeniti društvenu percepciju o jednoj pojavi ili predmetu. Taj se model zove OVERTONOV PROZOR.

Joseph Overton je opisao kako se neke ideje potpuno strane našem društvu mogu izvaditi iz smeća i odbačenosti, oprati ih i ako treba pretvoriti ih u zakon.

Prema teoriji Overtonovog prozora svaka ideja ili predmet društvenog života ima svoj tzv. PROZOR MOGUĆNOSTI. Unutar tog prozora o ideji se može ili ne može naširoko javno raspravljati, popularizirati je ili ozakoniti je. Prozor se pokreće promijenom raspona mogućnosti od jednostavnog stava do „nezamišljivog“ – potpuno stranog suvremenom moralu ili čak potpuno neprihvatljivog stava koji se dovodi do pozicije „ozakonjene politike“.Na taj način ideja postaje naširoko raspravljena i prihvaćena od moderne svijesti i čak ozakonjena.

SVAKA IDEJA IMA SVOJ TZV. PROZOR MOGUĆNOSTI. UNUTAR TOG PROZORA O IDEJI SE MOŽE NAŠIROKO RASPRAVLJATI, PODRŽAVATI JE, POPULARIZIRATI ILI OZAKONITI JE. TAJ SE PROZOR KREĆE MIJENJAJUĆI RASPON MOGUĆNOSTI OD STAVA DA JE „NEZAMIŠLJIVA“ DO PRIHVAĆANJA KAO „LEGALNE POLITIKE“I ČAK OZAKONJENE POLITIKE.

To nije ispiranje mogza nego je daleko profinjenija tehnika. Njena je učinkovitost osigurana korak po korak tako da postepeno utječe na sustav koji dopušta tom procesu da ostane neprimijenćen od društva koje postaje siguran plijen.

Evo primjera kako se polako i postepeno započinje proces:

Najprije se započne diskusija o nečemu što je bilo neprihvatljivo u prošlosti a onda se počne smatrati prikladnim i u konačnici drušvo se podvrgne, podčini novom zakonu koji cementira i štiti jednu pojavu koja je ranije u prošlosti bila „nezamišljiva“.

Evo uzmimo nešto što je sasvim nezamišljivo u civiliziranom svijetu danas. UZMIMO KANIBALIZAM kao ideja da građani jedu jedni druge. Je li ovaj primjer dovoljno strašan?

Do danas je očito da se kanibalizam ne može smatrati prihvatljivim ili legalnim načinom života. Nema govora o tome ! Moderno društvo bi se žestoko usprotivilo svakom pokušaju otvorenog zastupanja takve ideje. Tako u pojmovnom slijedu Overtonovog prozora utvrđujemo da je mogućnost legalizacije ove teorije u prozoru mogućnosti ravna nuli. Prema Overtonovoj teoriji to bi se nazvalo „nezamišljivim.“ Sada iskušajmo model u procesu kako se „nezamišljivo“ može ostvariti u životu nakon što prođe kroz sve stupnjeve Prozora mogućnosti.

SUSTAV

Ponovimo: Overton opisuje metodu kao sustav a tehnika omogućuje legalizaciju ideje. SVAKE IDEIJE.

Upozorenje! On nije ponudio recept. On nije oblikovao svoje misli na određeni način. On je opisao radnu metodu – sustav koraka, slijeda radnji koje neizbježno dovode do željenog ishoda, ciljaKorištena kao oružje ova tehnika može biti učinkovitija od atomske bombe u razaranju ljudske zajednice.

STUPANJ Br. 1: KOLIKO RADIKALNO!

Ideja kanibalizma je doista grozna i neprihvatljiva u modernom društvu. O tomu se ne raspravlja u tisku a još manje u „pristojnom društvu“. Na toj točci je kanibalizam „nezamišljiv.“ Kanibalizam je grozan i zabranjen. Stoga onaj prvi pokret Overtonovog prozora je da kanibalizam prenese s područja NEZAMIŠLJIVOG na područje RADIKALNOG.

S obzirom da imamo slobodu govora ….. zašto nebismo o tome razgovarali?

Na koncu predpostavlja se da i znanstvenici o svemu razgovaraju i sve proučavaju. Za znanost nema tabu tema. Kad je tomu tako zašto nebismo organizirali jedan etnološki simpozij pod naslovom: EGZOTIČNA TRADICIJA POLINEZIJSKIH PLEMENA. Tu će se raspravljati o povijesti tog predmeta – kanibalizma – kao o dijelu današnje znanosti. Kao rezultat takvog simpozija dobit ćemo kao činjenicu autoritativno mišljenje o kanibalizmu.

Eto vidite kako smo došli do toga da možemo raspravljati o kanibalizmu a da ostanemo u granicama ugledne znanosti.

Overtonov prozor se pokrenuo. Već imamo početak novoga stava koji omogučuje prijelaz od nepomirljivo negativnog društvenog stava k pozitivnijem stavu. Istovremeno uz održavanje znanstvenog skupa pokreće se i DRUŠTVO RADIKALNIH KANIBALA.Potpuno je nevažna činjenica da ono može postojati samo na internetu. Važno je da će se ono spominjati i citirati u određenim masovnim medijima.

Najvažnije je da Drušvo radikalnih kanibala stvara presedan. Zatim ovi su ekstremisti potrebni za stvaranje novog društvenog pojma – radikalnog strašila ili „loših kanibala“ a o drugim strašilima kasnije. U početku je dovoljno objaviti priče o tome što britanski znanstvenici i radikalni ekstremisti misle o jedenju ljudskog mesa.

Kao rezultat ovog prvog pokretanja Overtonovog prozora tema koja je donedavno bila tabu postala je predmet rasprave i nije više zastrašujuća, nije više sveta. Monolit je rascjepljen i stvorena „siva sjena“.

STUPANJ br. 2: A ZAŠTO NE?

Kako se prozor kreće kreće se i kanibalizam od radikalne paradigme u prostor MOGUĆEG. Na tom stupnju nastavljamo citirati „znanstvenike“. Ne smijemo se ne obzirati na znanost, zar ne? Radi se o spoznaji, o znanju o kanibalizmu, zar ne? Svatko tko odbija raspravu može se etiketirati kao čistunac, cjepidlaka ili hipokrit. A kako je hipokrizija za osudu kanibalizmu se može elegantno pridati novo ime, naprosto takvo da se nitko se nitko ne usudi etiketirati one koji „misle različito“.

PAŽNJA! Ovdje je vrlo važan trenutak STVARANJE EUFEMIZAMA.Da bi de legalizirala nezamišljiva ideja nužno joj je promijeniti ime. Tako se više uopće neće govoriti o kanibalizmu. To se odsada zove antropologija. Ovaj pojam će također biti uskoro potrošen i zamijenjen novim.

Novo ime odvodi od bitnog značenja.Riječ se udaljuje od značenja i smisla koji je oprečan običnom jeziku. Kanibalizam se pretvara u antropologiju, a onda u anthropophila slično načinu kako  kriminalac mijenja svoje ime u putovnici.

ZA LEGALIZACIJU NEZAMIŠLJIVE IDEJE NUŽNA JE PROMJENA IMENA

Usporedno s igrom imena stvaraju se povijesni, mitološki, stvarni ili izmišljeni pojmovi, to je ovdje nevažno. Važno je da je postupak valjan i utvrdit će se ili će se izmisliti „dokazi“ ili činjenice da se anthropophila u principu može legalizirati.

„Sjećaš li se legende o majci koja žrtvuje sebe i daje svoju krv piti djetetu koje umire od žeđi?“

„Što reći o pričama o antičkim bogovima koji su … – što je rimljanima bilo normalno!“

A onda kršćani nama bliski ritualno piju krv i jedu meso svoga boga. Nećete valjda kriviti kršćansku crkvu da čini nešto nedolično? Tko ste vi da to činite?

Glavni cilj svih ovih točaka – bar djelimično – udaljiti jedenje ljudskog mesa izvan granica zločinačkog. Ako se to dogodilo ma i samo jedamput u cijeloj povijesti.

STUPANJ br. 3: PRETPOSTAVLJA SE DA ĆE BITI OVAKO

Jedamput kad je ozakonjen presedan je presedan.Sad se otvara mogućnost da se Overtonov prozor pokrene odPRIHVATLJIVOG prema RAZUMNOM.

To je treći stupanj koji je završni u raspodjeli monolitnog problema koji je bio prije bio TABU.

·„Pobuda, želja da se jede ljude je genetska crta, to je dio ljudske naravi.“

·„Ponekad morate jesti ljudsko meso u nekim neizbježnim okolnostima.“

·„Ima ljudi koji žele biti pojedeni.“

·„Antrhropophilisti su izazvani.“

·„Zabranjeno voće je najslađe.“

·„Slobodna osoba ima slobodu da odlući što će jesti.“

·„Nemojte pridržavati informacije. Dajte da svi znaju je li jedna osoba anthropophilist ili je antropofob.“

·„Je li anthropophilia štetna? To zacijelo nije bilo dokazano.“

Bojno polje za vještački stvorenu društvenu svijest je stvoreno. Postavljena su dva strašila na kraju niza: Namjerno stvorene radikalne strane po pitanju kanibalizma. Poduzimaju se napori da se krivo predstavi većina ljudi (onih normalnih koji ne žele ostati ravnodušni po pitanju skidanja tabua s kanibalizma) i povezati ih sa strašilima koji predstavljaju krajnost i prikazati ih kao mrske radikale. Strašila igraju veoma važnu ulogu u podsticanju psihičke ludosti: agresivni fašist mrzi antropofagiju i želi spaliti žive kanibale, židove, komniste i crnce. Prisutnost u masovnim medijima naći će svi gore nabrojeni osim onih normalnih koji se prirodnu suprostavljaju legalizaciji kanibalizma.

Takva okolnost osigurava da tzv. „anthropophilist“ ostane negdje u sredini u sferi zdravog dok su sada oni strastveno suprostavljeni osuđuju kao „radikali“ na obadvije strane.

„Znanstvenici“ i novinari na toj točci su zauzeti dokazivanjem da su jednom u svoje vrijeme ljudi jeli jedni druge otkad postoji čovječanstvo i da je to po prirodi normalno.Sada predmet anthropophilie može biti pokrenut s područja RAZUMNOG u kategoriju  POPULARNOG. Overtonov prozor se kreće dalje

ČETVRTI STUPANJ: IDEMO U PRAVOM SMJERU

Predmet kanibalizma je zadobio novu potporu. Podržan je upadom u područje koje povezuje predmet s povjesnim i mitološkim likovima i moguće sa suvremenim medijskim ličnostima.

Anthropophilia postaje naširoko prisutna u novostima i u govornim emisijama talk – show. Ljude jedu na ekranima kazališta, u pjesmama i video iscječcima …. Jedan od načina na koji se postaje u zaletu i popularan zove se „Pogledaj oko sebe“:

·„Zar niste znali da je onaj slavni kompozitor bio … kako se ono kaže … anthropophil?

·Onaj dobro poznati poljski scenarist je bio anthropophil čitavog života. Čak je bio diskriminiran zbog toga!“

·„Ma pogledaj koliko je njih bilo strpano u ludnicu! Koliko je milijuna moralo u progonstvo i kolikim je oduzeto državljenstvo! Usput rečeno, kako Vam se sviđa novi hit Lady Ga-Ga, Pojedi me luče moje?“

Na tom stupnju predmet je doveden do vrha i počinje se ubacivati u masovne medije, show business i politiku.

Druga učinkovita strategija: Bit ideje se snažno uvukla među novinare, goste u govornim emisijama, u lokalnom vodstvu itd. Ovi su ljudi nesposobni  za dubinsku analizu jer imaju pred sobom samo date informacije a specijalisti su izvan rasprave i ostaju izvan krugova javnog mnijenja.

Tek kad dokazivanje postane dosadno i iscrpi sebe dolaze posebno pripremljeni profesionalci i kažu: Dame i gospodo, u stvarnosti su stvari drugačije. Koga je briga što se to i to, treba činiti tako i tako.“ I ova osoba daje raspravi konačni smjer. Taj novi smjer je predodređen od strane glavnog manipulatora PROZORA.

Kanibale se predstavlja kao ljudsku vrstu u brižljivo ojačanoj pozitivnoj slici. Da bi se opravdala leglizacija kanibalizma oni kriminalci koji je provode predstavljeni su tako da to predstavljanje nema nikakve veze s biti stvari:

·„Oni su kreativne duše. Pa dobro, on je pojeo svoju  ženu, pa šta?!!“

·„Oni stvarno vole ono što jedu. Jesti znači voljeti!“

·„Anthropophilisti imaju u prosjeku viši stupanj inteligencije. Nastranu anthropophilia oni se drže visokih moralni vrijednosti.“

·„Anthropophilisti su sami svoje žrtve. Njihov život je od njih učinio to što jesu.“

·„Oni su tako odgojeni.“

Ovakvo preskakivanje je začin popularnih govornih emisija.

·„Ispričat ćemo vam priču o tragičnoj ljubavi! On ju je htio pojesti! A jedino što je ona željela je da bude pojedena! Tko tu može presuditi? Tko ste vi da stanete na put toj ljubavi?!“

PETI STUPANJ: OVDJE SMO MI MOĆ

Peti stupanj Overtonovog prozora postignut je kada je predmet dovoljno zagrijan da se pokrene s točke kategorije POPULARNOG u sferu zakonodavne politike. Tu je na djelu legalna osnova. Lobističke stranke na vlasti konsolidiraju korak po korak u sjeni. Prevarantska „sociološka ispitivanja javnog mnijenja“ se objavljuju I pokazuju visoki postotak onih u korist laegalizacije kanibalizma. Političari počinju govore kojima ispituju izglede za legalizaciju. Novo je pravilo „zabranjuje se zabranjivati jedenje ljudi“  koje se usađuje u društvenu svijest.

To je posebna „poslastica liberalizma“ – tolerancija kao sredstvo zabrane tabua – zabrana je razorna za stremljenja čovječanstva.

Za vrijeme ovog konačnog micanja Prozora iz kategorije POPULARNO u polje ZAKONSKE POLITIKE društvo je već blokirano i razbijeno. Najzdraviji dio društva će se i dalje boriti protiv legalizacije one stvari koja je donedavna bila NEZAMISLIVA. Ali kao cjelina društvo je več potčinjeno i prihvatilo je poraz.

Zakoni su stupili na snagu, norme ljudske egzistencije su promijenjene – razorene, predmet će se širiti u škole i predškolske ustanove što znači da će iduće generacije rasti u svijetu u kojem neće imati mogućnosti preživljavanja.

OVO SE DOGODILO PRI LEGALIZACIJI PEDERASTIJE. ONI SADA TRAŽE DA SE ZOVU „GAYS“. UPRAVO SE SADA PRED NAŠIM OČIMA U EUROPI LEGALIZIRA INCEST I EUTANAZIJA DJECE.

KAKO SE OVA TEHNIKA MOŽE RAZBITI

Overton opisuje kako se prozor MOGUĆNOSTI kreće najbrže i najlakše u tolerantnom društvu. U društvu bez ideala i prema tome bez definiranih granica DOBRA I ZLA.

Biste li o svojoj majci govorili kao o torti? Biste li htjeli o tome napisati jedan članak? Biste li o tome ispjevali jednu pjesmu? Biste li dokazali da je biti torta normalno i čak nužno? To je ono što opisuje gore opisan tehnika. Ona ima svoje korijene u mentalitetu „ZNAM DA NEMA GRANICA.“

TAMO GDJE NEMA TABUA NIŠTA NIJE SVETO.

Nema svetih tema o kojima je zabranjemo raspravljati. Rasprava o važnim stvarima odmah se žestoko prekida. Što vi tu hoćete?

Imamo tzv. „slobodu govora“, koja je izokrenuta u slobodu dehumaniziranja pred našim očima. Pred našim očima miče sejedna granica za drugom a te granice služe za zaštitu našeg društva one su nas je čuvale od samouništenja. Put u konačno uništenje je sad več otvoren.

Mislite li da ne možete ništa sami učiniti?

Sasvim ste u pravu. Pojedinac ne može učiniti ništa. Ali vi osobno možete ostati ljudsko biće. Možete biti ljudsko biče. Kao ljudsko biće možete naći rješenje za svaki problem. Ono što je nemoguće pojedincu  može učiniti mnoštvo ujedinjenih u zajedničku ideju.

Osvrnite se oko sebe. Doveli su nas do toga da vjerujemo da je za svo napredno čovječanstvo gotovo normalno da prihvate homoseksualce i seksualne manjine: da prihvatimo njihovu podkulturu, njihove brakove, njihova prava da usvajaju djecu i da populariziraju svoje seksualne orijentacije u školama i predškolskim ustanovama. Govore nam da je to normalan način života.

ETO TO VAM JE SVE LJUDI MOJI!

Razmislite o sebi mislite li vi koristeći Overtonovu tehniku voditi društvo da postigne slijedeće ciljeve:

·Smanjiti svjetsko stanovništvo ili usporiti njegov rast da se spase postojeće zalihe sirovina;

·Iskrvariti određene jake države da ostane na vlasti samo jedna velesila;

·Učiniti stanovništvo vlastite zemlje bezobličnim i nesposobnim da preuzme odgovornost u upravljanju u privido demokratskoj državi;

·Stvarati kult potrošnje u kojem su potrebe građana uvijek veće od onoga što si mogu dopustiti;

·Preseliti se na prirodna bogatstva druge države;

·Stvoriti uvjete za nepošteno natjecanje, na primjer, nametanjem sankcija drugim državama.

Ako govorimo o cilju ograničenja demografskog rasta svjetskog stanovniđtva sasvim je logično da prisiljavamo ljude da obezvrijede instituciju obitelji i razvijaju homoseksualizam i sebičnost.

Poraz jedne zemlje može se pripremiti razvijanjem kultaneprijateljstva prikazom nepredvidivosti i neljudskosti njenih stanovnika u očima drugih.

Hoćemo li pomagati udaljavanje građana od upravljanja prividno demokratskom državom promicanjem legalizacije marihuane imajući na pameti prvotni cilj ograničavanje rasta stanovništva.

Hoćemo li u tu svrhu uvlačiti  ljude u dugove namećući im kult potrošnje. Nudeći im da kupuju i kupuju ono što im nije uopće potrebno i to za onaj novac kojeg nemaju. Na taj način oni neće moći preuzeti odgovornost obrane svojih građanskih prava na ulici u strahu da ne ostanu bez ijedne pare i s obitelji na ulici.

Onda, dragi čitatelju, kakva ti je slika svijeta nakon ovog predloška? Razmišljaj o ovome članku, proslijedi ga. Ako sve ovo uzmeš u obzir sve što donose mediji gledajući kroz prizmu ove – Overtonove – tehnike – uskoro ćeš imati mnoga, jasna i nezaboravna otkrića.

glasbrotnja.net

About glasUrednik

Pročitajte i ovo

Hrvoje Zekanović nakon povratka iz Maroka: “Plenković i Milanović su na istoj strani, to je pokazao i odnos prema Marakeškom sporazumu!”

Plenković je jedan lijevo-liberalni političar i ima dosta zajedničkog s Milanovićem. On nije suverenist, on …